Hvem er Christina-Chili?

mandag den 22. februar 2016

MY MAKEUP TABLE

Da jeg bruger rigtigt meget tid på at tage makeup på, sætte hår i, vaske børster, swatche lækre øjenskygger, og alle de her fantastiske ting, er jeg simpelhent nødt til at sidde godt, føle en form for hygge, og bare kunne nyde min tid, med makeuppen. Jeg har derfor valgt at dedikere et hjørne i min lille lejlighed, hvor jeg kun skal fokusere på skønhed. 

Da jeg endelig havde fået bord, spejle, og akrylbokse, og fik sat det op synes jeg faktisk der manglede noget på væggen. Jeg prøvede med billeder, men det bliver for rodet, når jeg i forvejen har så meget fremme på bordet, og i akrylboksene, og så tænkte jeg ''hvorfor ikke kaste os ud i en wallsticker?'' Fordi jeg elsker øjenbryn, i næsten alle former, farver og størrelser, synes jeg at ''It's not you, it's your eyebrows'' passede godt ind, og det hjalp WallSticker mig med! 
Jeg er blevet rigtigt glad for udseendet, og det var forholdsvist let at sætte op (jeg kender én, som er kanon god til sådan nogle ting) - man skal bare lige gnide på selve klistermærket, inden man trækker de to stykker papir fra hinanden, og så skal man bare satse på at det bliver lige, og til sidst tog jeg min hårtørre og blæste på alle bogstaverne, hvorefter jeg gned på dem, så det sidder helt fast. 
Som I kan se på billederne her, ligger mine øjenskyggepaletter på bordet; det gør det ikke til dagligt, men det ser bare så (!) fint ud med så mange ting på bordet, haha. Normalt ligger de, som de gør på det første billede her i indlægget. 

Jeg er blevet rigtigt glad for det, i helhed. Wallstickeren er valgt af mig selv, og det kan man også gøre, for 399,- hvis man sender dem en mail, så de kan vejlede, guide og hjælpe til. 


Jeg har fået tilsendt min wallsticker, i samarbejde med WallStickers.com

4 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet godt. Hvor har du købt dit bord?

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt! Hvorfra er dine akrylbokse? Kig gerne forbi www.truebeauty.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg købte mine i Bilka, men de var vidst spot varer, men man kan få nogle i søstrene grene ved jeg:)
      Tager bestemt et kig!

      Slet
  3. Selvom det ser ud af rigtig meget, har du jo osse et kæmpe hoved der skal dækkes til, så det undrer os at der ikke står spande og malerudstyr istedet for små ting.

    SvarSlet